inredning

Förlåt för dålig uppdatering. har dålig inspiration, därför skulle jag vilja ha lite tips från er.. vad vill ni läsa om? Lite inredning kanske? det var iallafall vad jag hade tänkt skriva om nu! Vi köpte nämligen en ny hylla igår, en typ av stinghylla fast ändå inte. Men hur som hellst ÄLSKAR jag den!!! Så idag har jag pyntat den med lite nytt från handplockat samt mina nya snygga glas även dom från hp! Den står nämligen i köket så då passade det sig att pryda den med lite glas och andra köksgrejer!! Snygg va? :)

Allmänt | |
#1 - - LN:

kan du inte lägga ut lite bilder på erat hus och kök, vore intressant att se :D

#2 - - Emma:

Skitjävla snyggt!

#3 - - Hanna:

Men shitta vad snyggt :)

#4 - - pernilla:

tack så mycket! :)

#5 - - Malin :):

riktigt snyggt! :)

#6 - - Anonym:

Jätte snyggt! Vars är hyllan i från?

Upp