trowback och gourmémiddag

 
åh guuud, fick för mig att rensa mailen på datorn nyss. Hittade en massa kul från låååångt bak i tiden, typ 2007 och fram. bland annat från tiden då vi sökte häst, alltså innan vi köpte cleo. Bilder från tävlingar, vår redovisning av sommarröj (HAHA) och roligast av allt.. kommentarer från min gamla blogg, alltså pernillja.blogg.se. Fa-aaan alltså att jag inte har kvar den bloggen, den hade jag velat ha som kvällsläsning.. buhu!
 
iallafall, jag har så mycket att se fram emot nu!!! Igår bokade jag och emma flyg till gävle, vi ska och hälsa på eve första helgen i december, och även åka in till stockholm någon dag, så himla, himla trevligt!! Sen om ett par veckor åker jag och andreas till london, fredag-tisdag.. så nu försöker jag hålla hårt i penkisarna, det har dock aldrig varit en av mina starka sidor, tyvärr. Så sent som igår gick det ett x-antal hundralappar på världens finaste stövletter. MEN till mitt försvar hade jag inga vinterskor, och detta är sanningen. så jag var faktiskt tvungen, inte kan jag ju låta mina stackars fötter frysa i ett par converce i vinter, neeeeej nej.
 
Nä, mina vänner. Nu ska jag börja med middagen, idag ska vi äta en havregrynsgröt kokad till perfektion med en hint av kanel, frasiga knäckemackor med sådär lagomt hårdkokta ägg och ett kallt glas mjölk, jag kallar denna anrättning "närmaninteharorktillnågotannat" hehe.. bon appétit!
 
Allmänt | |
Upp