listan!

1. Vad gör du om 5 år?
Om fem år hoppas jag att jag har utbildat mig till vad jag vill bli (vad nu det är) och jobbar inom det. Vi har nog även byggt stall här på gården med en poa stående i det!
2. Vad har du ätit idag?
Frukost: coca cola, hah.
Lunch: Fläskkarre, svampsås, potatis
Middag: Lax, potatis och romsås!
3. Vad ska du göra i sommar?
Jag ska jobba, resa, sola, bada, campa, mysa, festa
4. Vilket land besökte du senast och vad gjorde du där?
England, fotboll och shopping!
5. Prenumererar du på någon tidning?
Nope, är dock flitig på att köpa hem inredningstidningar!
6. Vem skulle du vilja vara för en dag?
hmm....  gu vad svårt. Men en kille iallafall!
7. Vilken bok läste du senast?
Elsas värld.
8. Vad är du stolt över?
Att jag har den mest underbara pojkvännen, familj och vänner som det bara går att ha!!
9. Vilket är ditt drömyrke?
Hästförsäljare vore nice!
10. Om du bara fick handla kläder i en och samma butik resten av livet, vilken skulle du välja?
oj.. Något tråkigt som H&M typ, sad but true!
11. Vad är det sista du gör när du går och lägger dig?
Kissar, borstar tänderna, rastar the dogs och pussar ante godnatt! Och det är precis vad jag ska göra just nu, har dock hunnit göra allt förutom det sistnämnda! :)
.
gud vad knäppt det ser ut, ajja, gonatt!
Allmänt | |
Upp