noll fokus

Hur kan det komma sig att när man verkligen måste plugga blir allt som man annars aldrig gör intressant.. Till exempelt som att blogga, det gör jag nästan aldrig.. men nu när jag ska plugga kände jag ett sånt sug av att uppdatera bloggen. Samma med tvn.. kan komma på mig själv att titta på program medans jag pluggar, som jag aldrig annars tittar på. Annars har jag varit ledig idag, mycket skönt efter en arbetshelg.. Har bland annat varit på gymmet, hunnit med tre hundpromenader och, ja.. bara tagit det lungt! Nej, nu ska jag ta tag i bokhelvetet, stänga tv, dator och äta honungmelon, blir bra det.
-
tänk att i maj åker jag och den här lilla snärtan till EGYPTEN!!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vad pluggar du? Några planer på att söka in till någon utbildning?

#2 - - Emma:

Vill ha mer updates!

Upp