gäsp.

Fullt upp hela veckan och dagarna bara rusar förbi. Jag är SÅ TRÖTT vintertid. Igår somnade jag på soffan kring 8 och sov till 9!! sen när jag gick och la mig... kan ni gissa vad jag kommer säga?? Just precis, då gick det ju inte att somna, såklart. stuuuuupid! Idag har jag jobbat, prommat och vovvarna, handlat, ätit, hälsat på mamma och pappa och tillslut.. efterlängtat kvällsfikat med tjejerna. Jag får en sån boozt av mina fina vänner, värdefullt! puss
 
Också har ju julen flyttat in hemma, och då kan det se ut såhär!
Allmänt | |
#1 - - S:

Vilken vacker julgran!! Så mysigt.

#2 - - Anonym:

Såg en bild på din tv-bänk på instagram, den är jättefin! Vart är den köpt? :) har varit ute efter en sån jätte länge men aldrig hittat..

Svar: Tackar! Den är från Ikea, bestå vill jag minnas att serien heter :)
evapernilla.blogg.se

Upp