uppiffning av kontor

 Hej vänner! I fredgas åt vi som sagt räkor till middag, och det var så jäääääkla gott!! Jag tror aldrig att vi har gjort det här hemma förut.. och enkelt dessutom, det enda som tar lite tid är egentligten att steka brödet.
Just nu ligger jag och smälter dagens middag med en huvudvärk som heter duga. Min sås bestämde sig för att göra livet lite jävligare för mig genom att koka över.. detta resulterade i en spis full i gräddsås som brände fast, och som "icing on the cake" gick förstås brandlarmet igång för första gången sen vi flyttade hit, tydligen behövdes det en kod för att stänga av. Så i ren frustation slog jag in denna kod men inget händer, PANIIIIIIIK, STACKARS HUNDAR OCH ALLA ANDRAS ÖRON!! tillslut efter vad som kändes som en timme ringde securitas och det stängdes av. nog om detta, över till något annat!
 
Igår for jag och andreas till ikea, med bland annat en tvättstuga och en hylla rikare! Det ska bli riktigt roligt att få fint i tvättstugan, just nu är den så långt ifrån fin som det bara går att komma. Den är ju liksom hjärtat av vendmans gamla veterinärsklinik, självaste op-salen. Kommer att hålla er uppdaterade under denna process! Här nedan ser ni en före-efter på kontoret som piffades upp lite igår, ska visa det lite mer i sin helhet sen när gardinkappan är på plats. 
 
Allmänt | |
#1 - - Ida:

Vad fint ni har det! Är nyfiken på vad ni äter till räkorna?:)

#2 - - Ida:

Vad fint ni har det! Är nyfiken på vad ni äter till räkorna?:)

Svar: Tack så mycket! :) till räkorna hade vi bara bröd, rödlök, creme fraiche, aioli och lite dill.. Enkelt och gott!
evapernilla.blogg.se

Upp